Friday 29 April 2011

AKHIR VIVA 28-4-2011

Alhamdulillah.....Ya Allah, 
syukur sangat2 akhirnya berakhir gak last presentation (VIVA) utk report (THESES) Uitm aku yang slame nie 6 bulan aku wat.....erm nak termuntah2 aku wat report aku tu... mane x nyer, makan minum x ter urus sangat2...pening fikirkan akhir semester aku...lagi la masa monday, tues,wed.....aku memang x tido....x keruan aku di buatnyer...nak siapkan report, nak wat slide, nak cari journal....
ermmmm......hanya Allah je la yang tahu perasaan aku waktu tu....tp mujur ada sahabat2 aku yg sntiasa bg nasht,dorongan,kerjasama....terutama pd Nissa, K.Edor,K.Naim,Rean,..X lupa gak wat advisor aku Madam K,Mstr.Azman, utk my supervisor-En,Hanafi,En.Fifie,Kak Dayah...for my boss-Tn.Hj Samian Senin Agency Manager of ICS..tq vry much for the guidance..dan x lupa pada my famly-ayahnda,bonda,adik beradik and my beloved person....tq for the advise in settle my Theses...
.hanya Allah saja yg dpt membals jasa kalian..Amin!!!
Semalam adalah hari terakhir aku wat report..dan ending skali kenelah wat presentation...berdebar2 aku present, but i feel confident in my final presentation....Alhamdulillah....lega sangat2, segala impian aku akn aku kecapi x lama lg iaitu mengengam segulung Ijazah BBIN (Hons) Insurance UiTM Bandaraya Melaka...semoga ilmu didada ini dapat aku buktikan dgn kerjaya yg aku cr selama nie....so, 
boss dh offer aku trus masuk kerja 2-5-2011 di Ikhlas Consultan & Services, 
bukan lg sebagai seorang student practical tp sebagai seorang staff...Insya Allah....
ok la...penat da...aku gembira dapat tamat kan praktikal slama 6 bulan nie...lastly,
 smga sgala impian aku di UiTM dalam 3 tahun nie,a
kn menjadi memory terindah dalam hidup aku...
Wassalam!!!!

-THE END-

1 comment:

  1. time kasih sudi temankan yhe makan, sudi tidur kat uma yhe, sudi bergelak tawa ngn yhe, yhe amat menghargainya. Ayu sahabat yg istimewa, biarpun bnyak jurang antara kita tapi ayu tetapsahabat terbaik yg pernah yhe miliki. Ayu di antara kenangan terindah yhe kat uitm. kat hati, selamaya. Moga Allah selamatkan perjalanan hidupmu sahabat. Maaf ats segala khilaf ku yg pernah mengguris hati kecilmu itu. Sesungguhnya sebagai manusia, pasti silapku bersilih lalu.. Ingatilah yhe dlm doa ayu slalu k. Salam syg...^^

    ReplyDelete